گنجینه های معنوی " پرنیان "
بنام خداوند بخشنده مهربان ..((ماییم و نوای بینوایی بسم الله اگه حریف مایی )) یازهرا
 
شوخي «شيث رضايي» در پرواز تهران – شيراز، جنجال به پا کرد.

به گزارش آريا به نقل از خبر ورزشي، روز گذشته در پرواز تهران - شيراز وقتى دقايقى هواپيما اوج گرفت جناب "شيث" که احتمالاً فکر مى‌کند آدم بسيار بامزه‌اى است يک لحظه از غفلت مهمانداران هواپيما استفاده مى‌کند و با قرار گرفتن در پشت ميکروفون به مسافرانى که در بين آنها زن و کودک هم بودند اعلام کرد "هواپيما در حال سقوط کردن است"!

همين بچگى کاپيتان دوم پرسپوليس ترس را در بين مسافران انداخت و در يک لحظه داخل هواپيما ناخواسته وضعيت اضطرارى شد. اگرچة مهمانداران بلافاصله اين خبر را تکذيب کردند و آرامش را به هواپيما بازگردانند اما حرکت "شيث" آنقدر زننده و ترسناک بود که پس از نشستن هواپيما در فرودگاه شيراز اين آقا پسر بامزه براى اداى برخى توضيحات احضار شد و طفلک حبيب کاشانى مجبور شد ريش گرو بگذارد و بگويد شيث منظورى نداشته و فقط مى‌خواست شوخى بکند و بچگى کرده است.

واقعا جای تاسف





♥ نوشته شده در دوشنبه نهم آبان ۱۳۹۰ ساعت 8:44 توسط سید محمد رضا خطیبی :



 

 
 
 
[قالب وبلاگ : سیدمحمدرضا خطیبی] [Weblog Themes By : Bia2skin.ir]